http://pokecrystal.9e.nl/ Wordt lid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetballers te veel geld?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Voetballers te veel geld? Empty Voetballers te veel geld?

Bericht van Sander wo sep 24, 2008 5:23 pm

Vind je dat prof voetballers te veel gel verdienen? Zo ja leg eens duidelijk uit waarom. Nee=Leg is duidelijk uit waarom je vind dat ze niet veel verdienen.

Sander
super trainer
super trainer

Man Aantal berichten : 161
Leeftijd : 33
Registration date : 22-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetballers te veel geld? Empty Re: Voetballers te veel geld?

Bericht van SinisterAbsol wo sep 24, 2008 6:58 pm

Ja. Ik vind het onzin!
Waarom verdienen voetballers veel geld omdat ze alleen heen en weer rennen met een bal aan hun voeten en waarom verdient de gemiddelde bakker/slager of iets anders gewoon bijna niets terwijl zij voor het levensonderhoud zorgen.
Ik vind dat er helemaal geen geld verdient moet worden met sport.
Laat de sporters wel trainen, maar werken, voor levensonderhoud van hun zelf EN dat van anderen, dan is het allemaal een stuk eerlijker.

SinisterAbsol
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 83
Leeftijd : 28
Registration date : 04-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetballers te veel geld? Empty Re: Voetballers te veel geld?

Bericht van Sander wo sep 24, 2008 8:37 pm

Daar heb je gelijk in. Als je nou eens kijkt naar Cristiano Ronaldo. hij verdient meer dan 1 miljon in een week!.hij kan honderden landhuizen kopen als hij even spaart. En dat vind ik Bull Shit. Mijn vader verdient maar 240 euro per dag. En mijn vader moet voor 1 aldocent,3 pubers,1 schoolkind zorgen. Dat is toch niet normaal? Oké,ik betaal mee met m'n vader maar ik vind het gewoon oneerlijk. Een beetje tegen een balletje trappen. Denk nu niet dat ik geen recpect heb voor hun. Voor Nederland,of oranje heb ik alle recpect. Maar als zo'n slechte Onzin club zoals Willen 2 zoveel verdient. ....

Sander
super trainer
super trainer

Man Aantal berichten : 161
Leeftijd : 33
Registration date : 22-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetballers te veel geld? Empty Re: Voetballers te veel geld?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum