The Mist of Boll.
+2
-Laurens
Sander
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: The Mist of Boll.
Laurens,dit is geen simpel spelletje. Ik oefen hier voor, met boeken en Html.
Sola,ik kan je pokemon wel veranderen. Op welk level moeten ze zitten?
Sander- super trainer
- Aantal berichten : 161
Leeftijd : 33
Registration date : 22-09-08
hmm, ongeveer op het niveau waar het spel dan is maar ietsjes hoger, er was iets belangrijks met me, maar verder, mag je het zelf weten. En nog Succes met je hack, zodra er een béta is, ga ik hem zeker spelen
sola- Global Moderator
- Aantal berichten : 105
Registration date : 31-08-08
Sander schreef:Laurens,dit is geen simpel spelletje. Ik oefen hier voor, met boeken en Html.
Zeg ik dat dan? Dat bedoelde ik niet. En Sola heeft wel gelijk, je moet het een beetje realistisch houden met levels enzo.
-Laurens- super trainer
- Aantal berichten : 63
Leeftijd : 32
Registration date : 07-09-08
Sola,jij gaat de Trainer volgen. jij word vanaf dan z'n personelijke 2 Vs 2 maatje. Paul{Rivaal Ash in Sinnoh} Heeeft Ruzie en zweert je af te maken. Dat is er zo speciaal aan jou. Jij krijgt ook een PokeGolo.
Sander- super trainer
Maar moeten wij dan strax een bestandje downen en op de com spelen?
-Laurens- super trainer
- Aantal berichten : 63
Leeftijd : 32
Registration date : 07-09-08
waarschijnlijk een ingepakt bestandje (is makkelijker en ik geloof dat roms ook illegaal zijn) maar dan heb je ook nog een emulator nodig, en daarna kunnen degene die het bestandje hebben gedownload en uigepakt hebben hem spelen.
sola- Global Moderator
- Aantal berichten : 105
Registration date : 31-08-08
Sander schreef:S-T is het goed als je zo in de Game noem? Jij bent de 8e gym leader.
Hoe.. Leuk!
Dankje Scorp.
Sola@ Dat klopt. Als je zorgt voor een GBA Emulator, dan kun je mijn Hack. Let op dit is geen beginners Hack, omdat ik hem ga Showen aan echte Games makers. Heel misschien word hij verkocht, voor paar euro's of 15/20
Sola@ Dat klopt. Als je zorgt voor een GBA Emulator, dan kun je mijn Hack. Let op dit is geen beginners Hack, omdat ik hem ga Showen aan echte Games makers. Heel misschien word hij verkocht, voor paar euro's of 15/20
Sander- super trainer
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: